matkailijan digitaalinen asiakaskokemus
Matkailumarkkinointi jaMatkailukohteen menestymiselle on elintärkeää, että matkailija tietää yrityksen olemassaolosta, innostuu sen tarjonnasta ja voi sujuvasti asioida digitaalisia kanavia hyödyntäen. Autan teitä menestymään, vuosien digitaalisen asiakaskokemuksen, markkinoinnin ja digimyynnin kokemuksella, aina asiakaslähtöisesti ja yrittäjän tehokkuudella.
Tehdään mitä pitää, jotta matkailija löytää palvelusi, innostuu ja ostaaa!
Digitaalinen löydettävyys ja käytettävyys kuntoon
Kartoitetaan miten ja missä kohteenne, palvelunne tai matkailualueenne näkyvät matkaa suunnittelevalle ja kuinka vaivatonta hänen on päätyä palvelun ostoon verkossa.
Tehdään palveluista haluttavia, myös digitaalisesti
Mitkä asiat ovat oikeasti merkityksellisiä asiakkaille, mikä tuottaa heille arvoa ja kasvattaa samalla teidän liiketoimintaa?
Innostetaan matkailijat liikkeelle
Miten voisi kustannustehokkaasti kasvattaa huomiota ja innostusta halutussa kohderyhmässä? Miten voisi tehokkaasti tavoittaa uusia asiakkaita ja saada nykyiset palaamaan useammin?
Matkailustrategia, brändi ja asiakaskokemuksen visio
Tarvitsetteko apua strategiatyön kehittämiseen, valmennukseen tai brändin ja asiakaskokemuksen valjastamiseen johtamisen työkaluiksi?
Vanessa Lehtinen
DIGITAALINEN ASIAKASKOKEMUS / MARKKINOINTI / DIGITAALISET PALVELUT / BRÄNDI / ASIAKKUUS
Olen 10+ vuotta auttanut suuryrityksiä menestymään muutosvaiheissa, digitaalisen asiakaskokemuksen, markkinoinnin, brändäyksen ja verkkoliiketoiminnan kehitystehtävissä. Viimeiset neljä vuotta olen VR:llä edistänyt digitaalista transformaatiota ja vastannut digitaalisesta asiakaskokemuksesta, markkinoinnista, brändistä ja digimyynnistä.
Aina asiakaslähtöinen
Asiakkaan näkökulma on tekemisissäni aina läsnä, samoin tavoitteellisuus. Selkeytän ja yksinkertaistan, teen palvelukokemuksista asiakkaalle ymmärrettäviä ja innostavia jotta teidän bisnes kasvaa.
Asiakaslähtöisyys tarkoittaa teille myös sitä, että en maalaa toteutuskelvottomia tulevaisuuksia enkä puhu ketään pyörryksiin tyhjällä puheella.
Monipuolinen ratkaisija
Olen monipuolinen osaaja ja oivaltava ongelmanratkaisija. Ennen kaikkea tunnistan ne oikeat ongelmat ratkottaviksi.
Monipuolisuuteni ja 20 vuoden käytännön digikokemukseni tarkoittaa teille sitä, että pystyn hahmottamaan kokonaisuuksia ja toimimaan strategiatasosta toteutukseen. Se tuo tekemiseen tehoja ja kustannussäästöjä.
Intohimona matkailu
Henkilökohtainen tavoitteeni on edistää kotimaanmatkailua. Uskon, että tuomalla palveluita paremmin asiakkaiden löydettäviksi ja käytettäviksi, saamme yhä useamman valitsemaan kotimaan ihanuudet muun eksotiikan sijaan.
Teille se tarkoittaa valmista alan tuntemusta ja ennen kaikkea aitoa kiinnostusta ja sitoutumista yhteiseen asiaan.