Interim - asiakaskokemuksen vuokrajohtaja
Tarvitsetteko määräajaksi omistautunutta johtotason tekijää? Voin vuokrajohtajana (interim manager, freelance asiantuntija - nimityksiä on monia) auttaa myös teidän yritystä kehittymään asiakaslähtöisemmäksi, digitaalisemmaksi ja tehokkaammaksi.
Viimeiset 15 vuotta olen tehnyt töitä Holiday Clubin, VR:n, Telian ja RAY:n muutosvaiheissa, asiakaskokemuksen, markkinoinnin, brändäyksen ja digitaalisen liiketoiminnan johtotehtävissä. Työn alla on ollut isoja transformaatioita, joissa jokaisessa on ollut kyse yrityksen kilpailukyvyn varmistamisesta ja liiketoiminnan vahvistamisesta maailman muuttuessa.
Kokemusta johtoryhmätyöskentelystä on useita vuosia Holiday Clubilla, hallituksen jäsenenä olen työskennellyt Vuokatin ja Etelä-Karjalan alueiden matkailuorganisaatioissa.
Vanessa Lehtinen
COMMERCIAL / CUSTOMER EXPERIENCE / DIGITAL SERVICES / MARKETING / BRAND / +++
Olen muutoksen tekijä ja ongelmanratkaisija. Oivaltavalla otteella yhdistän asiakkaan näkövinkkelin liiketoiminnan tarpeisiin kasvun mahdollistamiseksi.
Määräaikainen tekijä on riskitön ja tehokas valinta. Mahdollistan teille sen, että pääsette nopeasti käyntiin, enkä ulkopuolisena tekijänä sitouta teitä mihinkään.
Näin ajatuksistani muutoksen tekemisestä organisaatioissa on kirjoitettu »
Näissä vahvuusalueissani voin yritystänne auttaa:
Asiakaskokemuksen johtaminen
Liiketoiminnan kasvattaminen asiakaskokemuksen kautta
Markkinointi-
strategia
Moderni asiakaslähtöinen ja tuloksellinen markkinointi
Digitaalinen
myynti
Kasvun edistäminen aktiivisten kokeilujen kautta
Brändistrategia
Brändin valjastaminen liiketoiminnan johtamisen työkaluksi
Asiakkuusajattelun kehittäminen
Asiakasarvon ja aidon uskollisuuden synnyttäminen
Kaupallinen johtaminen
Kaupallisten mahdollisuuksien ja kyvykkyyksien kehittäminen
Digitaalinen palvelukehitys
Digitaalisten palveluiden visiotyöt ja käytettävyyden kehittäminen
Tiimien rakentaminen ja johtaminen
Oikeat kyvykkyydet ja toimintamallit muutoksen mahdollistamiseksi.

Asiakaslähtöinen liiketoiminta
Asiakkaan kokemus yrityksestä rakentuu kaikissa kohtaamisissa, niin fyysisissä kuin digitaalisissa.
Hyvä asiakaskokemus vahvistaa brändiä, eli asiakkaan mielikuvaa saatavasta arvosta. Mitä vahvempi brändi, sen menestyvämpi liiketoiminta.
Johtaminen toimii ytimestä ulos: on selkeä strategia, joka ohjaa kaikkea toimintaa ja päätöksentekoa, brändi on liiketoiminnan työkalu joka määrittelee miten asiakasymmärryksen pohjalta arvoa asiakkaille tuotetaan ja kommunikoidaan.
Voin auttaa yritystänne selkiyttämään tätä kokonaisuutta.
Kotimaan matkailun edistäminen on erityinen intohimon kohteeni, mutta myös muut ihmisten hyvinvointia ja yhteistä hyvää edistävät asiat ovat lähellä sydäntäni.

